Rekrutacja w Integra Software
W związku z dynamicznym rozwojem oraz realizacją nowych i innowacyjnych projektów oferujemy atrakcyjną współpracę
Asystentka ds. administracyjno – biurowych
OFERUJEMY PRACĘ W BIURZE, ZDALNIE ORAZ W MODELU HYBRYDOWYM.
Zakres obowiązków
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych
- rejestrowanie, dekretowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy
- nadawanie i przyjmowanie korespondencji kurierskiej i pocztowej,
- rejestrowanie danych w systemach wew. firmy
- współpracę z zewnętrzną księgowością / opisywanie i dekretowanie faktur
- zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych
- wsparcie działań windykacyjnych / współpraca z zewnętrzną kancelarią
- bieżące wsparcie działu sprzedaży oraz działań marketingowych firmy
Wymagania
- wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów
(mile widziani studenci ostatnich lat na kierunkach: finanse, ekonomia, administracja) - praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- bardzo dobra organizacja pracy, nastawienie na efektywną pracę
- otwartość na nowe zadania
- skrupulatność i dokładność w wykonywanych zadaniach
- dyspozycyjność w godzinach 9-17
- czynne prawo jazdy
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
UWAGA:
Prosimy o wypełnienie formularza rekrutacyjnego (zajmie to tylko kilka minut). Podczas rekrutacji, będą brane pod uwagę tylko wypełnione formularze. Przed wypełnieniem formularza prosimy przygotować CV (najlepiej ze zdjęciem, rekomendujemy CV w formacie .pdf), który będzie można dołączyć do formularza z poziomu zasobów dyskowych, można również dodać list motywacyjny. Dziękujemy wszystkim osobom aplikującym do naszej firmy za zainteresowanie naszą ofertą oraz za poświęcony czas i wypełnienie formularza. Ze względu na dużą liczbę aplikacji, nie zawsze jesteśmy w stanie odpowiedzieć wszystkim kandydatom o wynikach rekrutacji i prosimy Państwa w tej kwestii o wyrozumiałość. Brak odpowiedzi zazwyczaj świadczy o niezakwalifikowaniu się do dalszego etapu, nie mniej jednak jeśli nie mają Państwo nic przeciwko zachowamy Państwa kandydaturę do rekrutacji przy kolejnym projekcie, oczywiście zakładając, że zamieszczą Państwo w swoim CV odpowiednią, poniżej przedstawioną treść.
Na potrzeby rekrutacji wymagamy od Państwa podania danych zgodnych z Kodeksem Pracy – art. 221 § 1 k.p., jednak w przypadku gdybyście Państwo chcieli pozostawić więcej danych o sobie w tym np. numer telefonu lub adres email dla ułatwienia komunikacji albo chcielibyście dołączyć zdjęcie prosimy o dodanie w treści CV klauzuli zgody:
Oświadczam, że wrażam zgodę na przetwarzanie przez CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie (75-727) przy ulicy Orlej 4a moich danych osobowych zawartych w CV dla celów prowadzonej rekrutacji.
Jeśli chcecie Państwo, aby wasze CV było wykorzystane nie tylko do aktualnej rekrutacji, ale także do celów przyszłych rekrutacji to prosimy o zamieszczenie klauzuli:
Oświadczam, że wrażam zgodę na przetwarzanie przez CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie (75-727) przy ulicy Orlej 4a moich danych osobowych zawartych w CV dla celów obecnie prowadzonej rekrutacji oraz rekrutacji prowadzonych w przyszłości.
CDS Mioduszewski z siedzibą w Koszalinie (75-727) przy ulicy Orlej 4a jako Administrator danych osobowych informuje, że podanie tych danych nie jest obowiązkowe. Dane osobowe kandydata są przetwarzane jedynie na wyłączne potrzeby Administratora w celu prowadzonej rekrutacji i nie będą przekazywane innym podmiotom. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może nastąpić w taki sam sposób w jaki dostarczyliście Państwo nam tę zgodę.